Support
U heeft hulp nodig, wij helpen u graag verder. Wanneer u vragen heeft of problemen ondervindt dan kunt u gebruik maken van ons klanten portal, te bereiken via de volgende website:
https://portal.final-frontier.net
U dient een support ticket aan te maken via deze site, wij helpen u vervolgens zo snel mogelijk. Heeft u nog geen login dan kunt u hier een login aanmaken.
Wij streven er naar uw vragen of problemen dezelfde dag nog te beantwoorden of op te lossen. Buiten kantoortijden worden tickets ook gelezen en afhankelijk van de urgentie en support contracten afgehandeld.
U kunt aangeven waar uw vraag of probleem over gaat. Graag duidelijk omschrijven en beter iets te veel informatie dan te weinig. Ook kunt u b.v. een screenshot toevoegen aan het ticket.
Nog enkele zaken die voor ons interessant zijn om u snel en goed te kunnen helpen.
– Waar gaat het over? welke dienst?
– Sinds wanneer treedt het probleem op?
– Krijgt u foutmeldingen, codes etc.?
– Is het probleem continue?
– Is het probleem reproduceerbaar?
Ook voor verkoop en facturatie vragen kunt u terecht bij https://portal.final-frontier.net